Miss you…

Ce pot sa spun mai mult decat ca eu chiar am tinut la tine?

Looking at you,

Holding my breathe

For once in my life

I’m scared to death

Imi e dor de tine.De clipele petrecute impreuna.Nu raman decat sentimentele si momentele pe care le-am avut.Atat.

Daca mai e ceva spune-mi.

Ma uit in ochii tai si vad numai durere.Vad minciuna amestecata cu dorul de mine si sentimentul de regret pe care il observ din ce in ce mai des.

Nu te mai uita la mine asa.Nu te mai uita cu privirea aceea care imi spune totul,nu te mai uita cu privirea aceea plina de compasiune dragoste,regret si indinferenta.

Ochii aceia albastrii care emana numai onestitate si dragoste curata.Ochii pentru care eu m-am indragostit.

Imi e dor de tine.Imi e dor de tot ce insemni tu.

Nu ramane decat sa recunosti ce simti cu adevarat.Nu imi mai spune tu cum sa imi aduc aminte de tine pentru ca mereu imi voi aminti de ochii albastrii si de baiatul care credeam ca esti…

Erai prea perfect.Trebuia sa ai si un defect…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

