Catre el…

“Ma el a pierdut-o de prea multe ori”

Daca el a reusit sa spuna asta atunci de ce nu poti si tu?

Ce te retine?

Iar se numeste un prezervativ?Data trecuta am vazut ca il aveai.

Prinde curaj omule!Sau macar gandeste-te ce vrei cu adevarat!

Nu sunt o marioneta pe care sa o invarti pe degete si nici nu iti permit asta!

Vad cum te uiti la mine,cum incerci sa porti o conversatie dar ceva te retine de fiecare data.

Cand am vorbit ai spus ca este frica…acum ce mai este?

Fara sa intelegi gresit…lumea vorbeste…se aud lucruri…si daca tu crezi ca nu imi dau seama de comportamentul tau bizar..inseamna ca nu ma cunosti destul de bine.

Iti scriu…nu raspunzi…stai te gandesti iar peste 10 minute iesi.Nu esti asa.Tu nu te comporti asa.Sau si tu iti schimbi personalitatile o data cu iubitele.

Esti mult prea bun pentru a pasi pe un teritoriu atat de imprecis.

Gandeste-te bine inainte de a actiona.Gandeste-te daca asta e ceea ce ti-ai dorit.Daca asta iti doresti.

Esi sigur de sinceritatea celor apropiati tie?

Deschide ochii!Anumite persoane nu sunt cum credeai tu…

Iar daca nimic din ce e scris aici nu iti demonstreaza ca nu sunt genul de persoana care sa iti poarte pica adu-ti aminte de ziua in care am vorbit…de ziua in care ne-am despartit.

Desi mi-e greu sa trec peste..incerc..dar tot ce aud de la diferite persoane ma retin..parca imi spun ..stai..tipul asta vrea sa iti spuna ceva…asteapta-l…

Uneori ma gandesc ca gresesc actionand asa…In relatia asta prea am lasat inima sa decida.E adevarat inima are motive pe care ratiunea nu le cunoaste,vorba lui Pascal…dar parca trebuia sa gandesc si cu creierul meu.

Lasand inima sa decida m-am ars..destul de tare..crezand in ceva neadevarat.

Am spus-o si o mai spun o data: Nu cred ca voi fi vreodata in stare sa spun nu atunci cand imi vei cere sa ne impacam.

Nu e inger,n-are aripi,e doar actorul principal in lumea ta cu patimi…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Catre el…

  1. Synthetic Cyanide says:

    Nu vezi ca te ia de fraiera? Tre sa gasesti altu’ mult mai bun. Eu zic sa-l dai in pula mea .”Mergem noi si ii combinam pe toooti , pe toti ! Oricum asa mi se intampla mereu , eu ii combin si tu ii futi ! ”

  2. Synthetic Cyanide says:

    Nu se merita . Nu merita .Nici el , nici persoanele de incredere. Daca erau asa de incredere gandeau inainte sa actioneze asa ”dupa instinct”.Eu nu stiu ce sa mai cred..

Leave a Reply

