Nu regret

Regrete.

Un cuvant cu atat de multe intelesuri.

Dar nu,nu mai am regrete.

Pot sa spun ca nu mai am nici un sentiment pentru tine.Pot sa spun ca mi-a trecut.Pot sa spun ca in sfarsit nu mai am nevoie de tine.

A fost bine.Da.A fost chiar placut.

Dar daca s-a terminat,inseamna ca s-a terminat.

Am crezut degeaba ca te vei intoarce,si ca vei regreta.Vad ca nu regreti.Asta este.Nici eu nu mai regret.

Am trecut peste tot ce s-a intamplat,peste tot ce a fost spus.

Daca tu sti ca ai fost complet sincer cand ai spus lucrurile acelea atunci e bine.

Doar de atat am avut nevoie:de sinceritate.

Raman la convingerea mea ca nu mai am nici un regret.

Cred ca m-am obisnuit cu sentimentul de regret deplin.

NU frate.Nu mai am nevoie.Sunt atatia.

Iti gasesti pe altcineva.Imi gasesc pe altcineva.

Totul revine la normal.

De-as fi sigura ca nu mai e nimic atunci e bine.

Si totusi sper sa te intorci,ca sa pot sa iti intorc si eu spatele atunci cand ai mai mare nevoie de cineva care sa te asculte.Exact asa cum ai facut si tu.

Dar de ce vorbesc de razbunare?Razbunarea e arma prostilor.

Pur si simplu te voi ignora.

 

 

P.S. Pot gasi atatia.Poate deja am gasit.Nu-ti mai face griji si nu mai intreba de mine daca spui ca nu-ti pasa;)

 

Nu regret ca s-a terminat.Regret ca a trebuit sa fie.Daca stiam de la bun inceput cum esti nu as fi facut asta…Too late.At least now I know.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

