Trust

O zi calma,rece,innorata,cu o atmosfera mortuara si totusi eu atat de agitata.

Nu mai inteleg nimic.Parca nu mai sunt eu.Parca toate ideile si toate amintirile au fost sterse din mintea mea pentru totdeauna.Dar nu asta imi doresc.Nu vreau sa uit tot ce a fost si tot ce s-a spus.Am nevoie de amintirile astea,am nevoie de ele ca sa imi aduc aminte din cand in cand ca nu sunt singura in “grozavia” asta.Am nevoie de ele ca sa imi confirm din cand in cand ca va am pe voi si ca pot avea incredere in voi.Asta e tot ce imi doresc:voi,si sinceritatea voastra.Degeaba va am daca nu stiu ca e adevarat ce spuneti.Degeaba va am daca spuneti si faceti anumite lucruri doar pentru ca asa vi s-a spus.

Nu arat niciodata cata nevoie am de voi.Sunteti atat de putini dar atat de apropiati mie.Nu aveti idee cat de mult ma bucur cand va ajut cu ceva si cat de rau ma simt cand stric ceva sau spun ceva ce nu isi avea locul.

Sunt o fire foarte sufletista si foarte linistita,desi nu arat asta.Probabil ca din cauza asta am pierdut mult.Probabil ca din cauza asta lucrurile au ajuns sa fie cum sunt acum.Daca va spuneam cat tin la voi si cat ma bucur poate ca eram mai uniti…poate ca faceam acum imposibilul posibil.Cuvinte mari,pe care acum cand le citesc nici eu nu pot sa le dau credibilitate…dar asta e ce cred eu…

Cu voi am trecut prin multe.Cu voi am invatat ca viata merge mai departe.SI de la voi am invatat ca indiferent de ce se intampla in grup,in materie de relatii sau altceva,noi mereu vom ramane uniti.

Dar grupul se duce pe apa sambetei.Persoane care erau atat de apropiate sa ajunga sa se comporte aproape ca niste straini unul cu celalalt.

Nu vreau sa se strice asta.Nu vreau ca fiecare sa ajunga sa umble cu altcineva…vreau sa fim noi contra restul.Vreau sa stiu ca ne  putem baza unii pe altii si ca avem incredere reciproca.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

