Just stop it!

Ce vrei? Ce nu-ti ajunge? Ce mai vrei de la mine? Cu ce te mai pot ajuta? Ce e cu siguranta asta pe tine?

Ma innebunesti.Ma disperi.Esti incapabil sa spui ce vrei de fapt.Esti indecis si ti-e greu sa te decizi.De ce ma chinui?Iti place sa ma vezi cum imi vine sa ma dau cu capul de pereti din cauza ta?

Poate ca iti doresti asta.Poate ca iti place.Poate ca ma urasti atat de mult incat vrei sa ma vezi ca sufar.

Spune-mi cum vrei tu sa ma comport ca sa evitam chestiile de genul asta.Intr-o zi te dai la mine,intr-o zi mai ai un pic sa ma iei la bataie.

Acum iti schimbi comportamentul la cateva ore..

Nu te mai inteleg.Om mai complicat ca tine nu am vazut in viata mea.Poti sa imi explici si mie ce vrei? Aud lucruri de la multa lume,si multi ma atentioneaza cand faci ceva sau spui ceva,iar altii imi spun sa nu ma mai gandesc la tine.Pe cine sa ascult? Caci te-as ignora dar parca nu as face asta.

Nu esti singurul cu o dilema.Suntem amandoi,si trebuie sa vorbim despre asta.

Eu una imi doresc doar sa se termine,sa uit totul si sa o iau de la capat,cai fetele dau si iarta iar baietii iau si uita.Numai noua ne e mai greu sa uitam.

Doar gandeste-te bine ce vrei cu adevarat si nu mai fi atat de sigur pe tine,pentru ca nu se stie niciodata ce se poate intampla.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

